Activiteiten commissie

De Activiteiten commissie bestaat dit jaar uit:

• Voorzitter: Selien Brandse
  • Secretaris: Mick Leeftink
  • Penningmeester: Jasper Kleinjan
  • Organisatie: Chantal Teesink
  • Organisatie: Emmy Kwakman

Over de Activiteiten commissie

De Activiteiten commissie organiseert gedurende het jaar verschillende informele activiteiten voor de leden van PM. In september organiseert deze commissie een welkomstactiviteit voor de nieuwe leden van PM. Op 17 september zal er met een groep nieuwe leden worden gegeten bij de Drie Gezusters om vervolgens te gaan lasergamen.

Kort na de welkomstactiviteit vindt normaliter het Introductieweekend plaats. Dit is een weekend georganiseerd voor actieve leden, waarin iedereen kennis kan maken met elkaar. Gezien het coronavirus is het in het studiejaar 2020/2021 niet mogelijk om met een grote groep bijeen te komen. Daarom zal er een kleinschalige Actieve Leden Avond worden georganiseerd, zodat de actieve leden alsnog kennis met elkaar kunnen maken. In mei 2021 vindt het tweede weekend plaats, het Actieve Leden Weekend. Dit weekend is van afsluitende aard en vindt plaats op Ameland.

Na de meest drukke perioden van het jaar, de tentamenperioden, moet naar onze mening ontspannen worden. Dat kan tijdens de Aftertentamenborrels van PM. Deze borrels vinden plaats op de eerste donderdag na elke tentamenperiode. Er worden in het jaar drie Aftertentamenborrels georganiseerd en het studiejaar wordt afgesloten met het Eindfeest, na de tentamens van blok 4. Alle leden van PM zijn van harte welkom op deze avonden!